Footgear is principally destined to guarantee a comfort during walking. Therefore the most important attribute, which characterised boots of our design and production, is the wear-comfort/is the comfort of wearing them. We ensure about perfect quality /about prime class of our footgear. They are only carried out with natural leather that gives/renders/provides suitable/appropriate hygienic qualities and fit.
Regulations
We politely ask clients for acquainting with regulations placed below. Regulations is in force for both sides: clients and our company.
General resolutions:
- There are long prices public in Polish currency in the Internet store. They involve VAT (Value Added Tax).
- You can order product using:
- our Web site (Internet store is open twenty-four seven)
- your e-mail: contact us on e-mail sklep@otmętzbyt.pl
- telephone: 077 4834547
- There is also possible to contact us by post, sending the order by registered mail.
- There is the price at product and it is obliging in the moment of placing an order for both sides of transactions.
- Prices don’t invole a cost of delivery/shipment.
- Sklep zastrzega sobie prawo odmowy zrealizowania zamówienia w każdym etapie jego realizacji, w przypadku niedostępności zamówionego towaru lub z powodu innych ważnych przyczyn ekonomicznych lub logistycznych. W szczególności dotyczy to przypadku, w którym na skutek pomyłki lub usterki technicznej
wystąpiłaby oczywista i rażąca niezgodność ceny lub danych prezentowanego produktu z rzeczywistością. - Zawartość sklepu internetowego nie jest ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego. Składając zamówienie klient składa jednocześnie propozycję zawarcia umowy.
- W przypadku złożenia zamówienia w sklepie internetowym, telefonicznie, e-mailem, faksem lub listownie, *momentem zawarcia umowy kupna – sprzedaży* jest moment odbioru zamówionego towaru przez klienta od dostawcy (kuriera lub listonosza).
REALIZACJA ZAMÓWIENIA:
- Warunkiem zrealizowania zamówienia jest dostępność towaru w magazynie własnym lub u jednego z dostawców sklepu. W przypadku niedostępności części lub wszystkich produktów składających się na
zamówienie, klient jest informowany o tym drogą mailową lub telefonicznie i proszony o decyzję w sprawie dalszej realizacji (anulowanie zamówienia, zrealizowanie bez brakujących towarów,
dłuższe oczekiwanie na realizację, wybór innego produktu na miejsce brakującego). - Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości. W szczególnych wypadkach czas ten może ulec wydłużeniu, o czym poinformujemy Klienta telefonicznie lub
pocztą elektroniczną. Na termin otrzymania paczki składa się czas realizacji i czas dostawy. - W celu złożenia zamówienia, Klient nie ma obowiązku rejestracji konta w sklepie.
- Produkty w wyprzedaży posiadają limitowaną liczbę sztuk i zamówienia na nie będą realizowane według kolejności ich wpływania aż do wyczerpania się zapasów danego towaru.
- Realizacja zamówienia rozpoczyna się:
- w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze – po tym, jak do sklepu dotrze od klienta e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia
- w przypadku zamówień płatnych przelewem – w chwili zaksięgowania pieniędzy na koncie firmy za zamówiony towar
- Sklep www.otmetzbyt.pl zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji kolejnych zamówień złożonych przez Klienta, który kilkukrotnie zwrócił lub nie odebrał zamówionej przesyłki bez podania przyczyny.
- Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niezrealizowane zamówienia z przyczyn technicznych niezależnych od nas (wadliwe działanie systemów, sieci itp.).
- Warunki realizacji zamówień nietypowych są każdorazowo ustalane z klientem indywidualnie.
- Dowód zakupu (paragon fiskalny lub oryginał faktury VAT) jest dołączany do przesyłki. Błędy w danych zawartych w fakturze Vat należy zgłosić w ciągu 7 dni od daty otrzymania faktury pod rygorem nieuwzględnienia reklamacji.
- Za zakupy w sklepie można zapłacić w następujący sposób:
- Przelewem na rachunek bankowy: 16 8884 0004 2001 0017 7584 0001
- Przy odbiorze, czyli za tzw. pobraniem*. W przypadku Poczty Polskiej
- Sklep otmetzbyt.pl nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowe dostarczenie przesyłki przez Pocztę Polską lub firmę kurierską.
- Sklep nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia mechaniczne powstałe w czasie transportu przesyłki do Klienta*. Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu podczas transportu. W przypadku, gdy przesyłka nosi znamiona uszkodzenia należy jej nie przyjmować i w obecności
pracownika poczty, kuriera sporządzić protokół szkody. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia
przesyłki w transporcie.
GWARANCJA I ZWROT:
- Wszystkie produkty oferowane w sklepie są * nowe*, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
- *Produkty posiadają gwarancję* producenta obowiązującą na terenie Polski.
- Zazwyczaj okres gwarancji wynosi 12 miesięcy, a wszelkie ewentualne odstępstwa (wydłużenia okresu gwarancyjnego) od tej reguły są wyraźnie zaznaczone w opisie produktu.
- Towar oferowany w sklepie internetowym możecie Państwo zwrócić w terminie 5 dni od daty jego otrzymania, pod warunkiem zwrotu towarów nieużywanych, czystych, pozbawionych obcych zapachów
- (dezodoranty, perfumy, itp.) wraz z oryginalnym opakowaniem, metką, wszywkami i innymi elementami, które posiadał w momencie sprzedaży.
- Wymiana może być dokonana jednorazowo do zamówienia (nie ma możliwości wymieniania towaru bez końca). W wyjątkowych sytuacjach po uprzednim kontakcie telefonicznym, sprawy dotyczące wymiany mogą być załatwione inaczej.
- Do zwracanego towaru prosimy dołączyć dowód sprzedaży oraz ewentualnie numer konta bankowego w przypadku, gdy chcą państwo zwrotu pieniędzy, a nie wymiany towaru.
- W przypadku reklamacji należy zaznaczyć czego dotyczy reklamacja (dokładny opis). Jeśli nie zostanie podany powód reklamacji, nie będziemy mogli zająć stanowiska.
- Niewłaściwe zabezpieczenie zwracanego towaru może być podstawą do wykluczenia prawa zwrotu z winy kupującego (zalecamy odesłanie towaru w naszych opakowaniach transportowych).
- Towar, którego zwrot, reklamacja, wymiana nie zostanie uznana (odesłanie po upływie wymaganego terminu, nie zawierająca rachunku, pisma reklamacyjnego, bez metek lub oryginalnego opakowania, zabrudzony, używany, itp.) będzie odesłany na koszt klienta.
- Sklep ponosi koszty wysyłki jedynie w przypadku błędnej realizacji zamówienia (niezgodny z zamówieniem kolor, rozmiar, model).
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH:
- Składając zamówienie, klient świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia, a także w celu obsługi ewentualnych reklamacji oraz w celu ułatwienia ewentualnych przyszłych zakupów. Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu.
- Dane osobowe umieszczone w bazie danych sklepu otmetzbyt.pl są przetwarzane wyłącznie dla jego potrzeb, nie są i nie będą też udostępniane innym podmiotom. Dane te są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883). Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania lub ich usunięcia.
- Struktura witryny sklepu została zaprojektowana w taki sposób, aby można ją było odwiedzać bez konieczności identyfikacji lub ujawniania danych osobowych.